Ako detailne vyčistiť motocykel?

Ako podrobne vyčistiť motocykel?
- Univerzálne: umyjú sa najznečistenejšie časti motocykla, t. j. štít a svetlo, ktoré je pokryté muškami. Môže sa použiť na čistenie motora aj výfuku. Používa sa aj na čistenie priezoru na prilbe, ktorý je tiež bez mušiek. Používajte 1x mikroutierku. Používajte aj na čistenie ráfikov a drôtov kolies.
- Výrobok Professional používajte ako mazivo pre hliníkovú tyč. To znamená, že z prípravku Clay Bar odlomíte asi 2x 1 cm štvorček a v rukách z neho vyžmýkate plást. Potom nanesiete "Professional" na lakované časti a potriete Claybar, t. j. plastu v smere jazdy (len jedným smerom!) . Takže ho použijete na blatníky, nádrž a všetky lakované časti. Odstránite všetko nad lakom, týmto krokom sa lak vyhladí.
- Ďalším krokom je použitie odstraňovača škrabancov, aby ste sa zbavili všetkých škrabancov. Na motocykli je najčastejším škrabancom nádrž. Jednoducho použijete mikroutierku, nanesiete na ňu odstraňovač škrabancov a rozotriete po poškodenom mieste. Nechajte ho chvíľu pôsobiť, kým keď po ňom prejdete prstom, pasta sa nerozmazáva, ale drobí. Potom miesto vyleštite druhou stranou mikroutierky. Postup opakujte, kým na slnečnom svetle neuvidíte škrabance. S pastou pracujte opatrne, aby sa nedostala do poréznych materiálov, potom by ste ju ťažko zmývali (ideálne ju oblepte maskovacou páskou).
- Ďalším krokom je nanesenie expresného vosku. Ide o záverečný vosk, ktorý poskytne vášmu motocyklu 6-mesačnú ochranu a rozžiari lak. Stačí naniesť na handričku a potom naniesť ľahkú vrstvu na lak. Nechajte zavädnúť, kým sa už nefarbí, ale drobí alebo práši, a druhou stranou tej istej handričky vyleštite do detailov. Tento vosk by mal vytvrdzovať približne 6 hodín a počas tejto doby nesmie prísť do kontaktu s vodou. S pastou manipulujte opatrne, aby sa nedostala do poréznych materiálov, potom by ste ju ťažko zmývali (ideálne ju oblepte maskovacou páskou).
- Pomocou eko pneu shine naimpregnujte
1. Sedlo (stačí len trochu prípravku, aby sedlo nevŕzgalo - ak vŕzga, stačí naniesť Universal a jemne zotrieť).
2. Bočnice pneumatík (v prípade behúňov pneumatík by vás stlačili)
3. Ostatné plastové a gumové časti na bicykli - Posledným krokom je detailné vyleštenie všetkého, čo sme ešte nevyčistili alebo nevyleštili. To znamená, že vezmeme profesionálny čistiaci prostriedok a vyčistíme a vyleštíme chrómové, nerezové alebo lakované časti, ako sú disky kolies, drôty kolies, bočné kryty motora, výfuk, koncovky výfuku, predné a zadné svetlá, prístrojová doska atď.
Všetko je teraz kompletné.
Pri ďalšom umývaní motocykla podľa jeho používania, napr. za ďalší mesiac alebo keď sa vám bude zdať špinavý, stačí použiť vosk Nano a dve utierky na detailné vyleštenie a zušľachtenie celého motocykla. Tým sa doplní vrstva vosku a bicykel sa bude opäť lesknúť a bude chránený pred škodlivými vplyvmi.